Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

Η νεκρή Αννούλα

η μικρή αννούλα κάθεται και κλαίει
γιατί δεν την παίζουνε οι φιλενάδες της
και αυτό γιατί δεν μπορούνε
είναι νεκρή
αν και «η νεκροφιλία είναι γεγονός
κανείς δεν σε γουστάρει όσο είσαι ζωντανός»
νεκρόφιλοι κομμουνιστές , νεκρόφιλοι εθνικιστές
ελπίζω να μην φάω ξύλο που τους έβαλα στην ίδια σειρά
αστειάκι, "σύντροφοι"
α ναι
και φυσικά η νέα τάση της μόδας
νεκρόφιλοι χριστιανοί
ως που θα πάει αυτή η γαμημένη παραφιλία;
σαν να μην μας έφτανε η φετιχοποίηση του μέλλοντος
ο φουτουρισμός να παίζει σε διπλό ταμπλό
μην με ρωτήσετε σε ποιο έχασε
από την μία η ρητορεία του φασισμού
και ο "καημένος" ο μαρινέτι
από την άλλη το αριστερό μέτωπο τεχνών
κάτι σαν τον αφάζα σε φεστιβάλ της ΚΝΕ
κυβερνήσεις πέφτουν
πολιτικά συστήματα αλλάζουν
επαναστάτες γεννιούνται και πεθαίνουν
κι η τέχνη παραμένει η πουτάνα σας
το μέσο για την επίτευξη του σκοπού σας
να χύσετε τις ιδέες σας στα μυαλά των απέναντι
ή τουλάχιστον να ξεσηκώσετε τον γείτονα
για να κάνει αυτός την βρώμικη δουλειά
κι εγώ να γράφω για να γράφω
ή απλά γιατί λείπεις και δεν έχω με ποιον να γλειφτώ
παίζει να 'χε και δίκιο ο φρόυντ
κι εγώ που νόμιζα
ότι η εμμονή του με την σεξουαλική χροιά των νευρώσεων
είχε να κάνει με το γεγονός ότι ο ίδιος σπάνια έκανε σεξ
νταξ παίζει και να ισχύει το τελευταίο στην περίπτωση μου
αλλά η τέχνη είναι πουτάνα και δεν κοιμάται μόνο μαζί σας
πηδιέμαι δεπηδιέμαι εγώ

2 σχόλια: